მათემატიკის წრე V კლასელთათვის
2017-2018 სასწავლოწლის II სემესტრი
სსიპ ქალაქ თბილისის143-ე საჯარო სკოლაში 2018 წლის 31 იანვრიდან მუშაობას იწყებს
მათემატიკის უფასო წრე V კლასელთათვის - „ მათემატიკა-სერიოზული და სახალისო “.
მათემატიკის წრის მიზანია: მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება , შემოქმედებითი,მაღალისააზროვნო უნარების წარმოჩენა და განვითარება , მოსწავლეთა ინტერესის გაძლიერება მათემატიკისადმი.
წრე განკუთვნილია ყველა დაინტერესებული V კლასელისათვის .
წრის ხანგრძლივობა : 2017 -2018 სასწავლო წლის მეორე სემესტრი.
მათემატიკის წრის მეცადინეობების ჩატარების დრო:ყოველ ოთხშაბათს ,13 საათზე. მეცადინეობა გრძელდება 1 საათს. მეცადინეობებიჩატარდება 1402-ეოთახში. დეტალური ინფორმაცია წრის შესახებ შეიძლება იხილოთ სპეციალურად მათემატიკის წრისათვის შექმნილ ბლოგზეmarimiqeladze2018.blogspot.com,აღნიშნულ ბლოგზე ეტაპობრივად განთავსდება საწრეო მუშაობის ამსახველი მასალა,ასევე საწრეო მუშაობის ამსახველი მასალა პერიოდულად გამოქვეყნდება სკოლის ვებ გვერდზე „ 143-ე საჯარო სკოლა“
მათემატიკის წრის მიზანია: მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება , შემოქმედებითი,მაღალისააზროვნო უნარების წარმოჩენა და განვითარება , მოსწავლეთა ინტერესის გაძლიერება მათემატიკისადმი.
წრე განკუთვნილია ყველა დაინტერესებული V კლასელისათვის .
წრის ხანგრძლივობა : 2017 -2018 სასწავლო წლის მეორე სემესტრი.
მათემატიკის წრის მეცადინეობების ჩატარების დრო:ყოველ ოთხშაბათს ,13 საათზე. მეცადინეობა გრძელდება 1 საათს. მეცადინეობებიჩატარდება 1402-ეოთახში. დეტალური ინფორმაცია წრის შესახებ შეიძლება იხილოთ სპეციალურად მათემატიკის წრისათვის შექმნილ ბლოგზეmarimiqeladze2018.blogspot.com,აღნიშნულ ბლოგზე ეტაპობრივად განთავსდება საწრეო მუშაობის ამსახველი მასალა,ასევე საწრეო მუშაობის ამსახველი მასალა პერიოდულად გამოქვეყნდება სკოლის ვებ გვერდზე „ 143-ე საჯარო სკოლა“
პედაგოგი მარო მიქელაძე
მე-5 კლასში არიან მოსწავლეები, რომლებსაც მეტ-ნაკლებადაქვთ მათემატიკის ნიჭი, მაგრამ არ აქვთ საკუთარი ძალების რწმენა და არ ეძლევათ თვითგამოხატვის საშუალება, რაც უფრო ადრეულ ეტაპზე განუვითარდება მოსწავლეს მათემატიკური უნარები, მით უფრო შესაძლებელი იქნება მათი გამყარება სამომავლოდ. ამასთან,მიმაჩნია , რომ წრეობრივი მუშაობა და მისი ორგანიზაცია აამაღლებს თვით მასწავლებლის პროფესიულ დონეს, სრულყოფს მის პედაგოგიურ და მეცნიერულ ხელოვნებას.
წრეობრივი მუშაობა საგრძნობლად შუწყობს ხელს, მოსწავლეთა დაინტერესებასა და მოტივაციის გაზრდას, გაკვეთილზე შესასწავლი მასალის საფუძვლიან ათვისებაში,ასევე,მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების გამოვლენასა და გაძლიერებას, წაახალისებს და აამაღლებს მოტივაციის დონეს მოსწავლეებში.
სემესტრის ბოლოს მოსწავლეები შეძლებენ: სხვადასხვა სირთულის ამოცანების ამოხსნას სხვადასხვა ხერხით: მოიპოვებენ დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემებს.
მოახდენენ თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაციას და ელემენტარულ ანალიზს.ზომის სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირებას და გამოყენებას. შეძენილი ცოდნის დემონსტრირებას, სტრატეგიული აზროვნების განვითარებას, მოსწავლეებს განუვითარდებათ შემოქმედებითი პოტენციალი.
მიზნის მისაღწევად გამოვიყენებთრესურსებს: მათემატიკისსახელმძღვანელო
-“მათემატიკა” – V კლასი ( გურამ გოგიშვილი,თეიმურაზ ვეფხვაძე , იამებონია,ლამარა ქურჩიშვილი).
“მათემატიკა”
– V კლასი (ამოცანათა კრებული)
( გურამ გოგიშვილი,თეიმურაზ
ვეფხვაძე , იამებონია,ლამარა ქურჩიშვილი).
“მათემატიკა” – V კლასი ( ე.ნურკი,
ა.ტელგმაა )
ოლიმპიადა „ ევერესტის“ ამოცანათაკრებული II – VII კლასელთათვის
- 2017წ.
კომპიუტერი,ინტერნეტიდასხვა.
ამ
რესურსების განსხვავებულობა , მრავალმხრივობა, მრავალფეროვნება საინტერესო
ელფერს შესძენს და
განაპირობებს დასახული
მიზნების მიღწევას.
მათემატიკის წრის სამუშაო პროგრამა
№
|
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათებისრაოდენობა
|
1
|
31.01- 07.02
|
მოქმედებებინატურალურრიცხვებზე, ამოცანებისამოხსნა სხვადასხვახერხით.
(V.1, V.3, V.5)
|
2 სთ
|
2
|
14.02-21.02
|
ნატურალური რიცხვის ჯერადები დაგამყოფები.გაყოფადობის
ნიშნები.მარტივიდაშედგენილირიცხვები (V.1)
|
2 სთ
|
3
|
28.02
|
წილადები.წილადებისშედარება, წილადების ტოლობა,შერეულირიცხვები,არაწესიერიწილადები.(V.2).
|
1 სთ
|
4
|
07.03
|
ტოლმნიშვნელიანი წილადებისშეკრებადაგამოკლება.წილადისნატურალურრიცხვზეგამრავლება.(V.1)
|
1 სთ
|
5
|
21.03
|
შერეულირიცხვებისშეკრებადაგამოკლება.(V.3)
|
1 სთ
|
6
|
28.03-04.04
|
სიდიდეები. ამოცანებისამოხსნა. (V.4)
|
2 სთ
|
7
|
18.04-25.04
|
მრავალკუთხედი.სამკუთხედი. წრეწირი. კუთხისგაზომვა.მართობულიწრფეები.(V.7)
|
2 სთ
|
8
|
02.05-16.05
|
ფართობები.(V.5)
|
2 სთ
|
9
|
23.05
|
სივრცული ფიგურები.(V.7, V.8)
|
1 სთ
|
10
|
30.05-06.06
|
მონაცემთა შეგროვებადადამუშავება
. ცხრილებისადადიაგრამების შედგენა.(V.11, V.12, V.13)
|
2 სთ
|
შეჯამება
|
სამუშაოგეგმა
საგანი
|
მათემატიკა
|
|
დაწყებითი
|
||
კლასი
|
V
|
|
წრისმუშაობისდაწყებისდრო/საათი
|
2017-2018
სასწავლოწელი, 31 იანვარი , ოთხშაბათი, 13 სთ
|
|
ხანგრძლივობა
|
1 საათი (2017-2018 სასწავლოწელის II სემესტრი)
|
|
წრისხელმძღვანელი
|
მარო მიქელაძე
|
|
წრის სასწავლო მიზნები
|
წრის მიზანია
- მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება, შემოქმედებითი,მაღალისააზროვნოუნარების წარმოჩენა დაგანვითარება, მოსწავლეთა ინტერესის გაძლიერებამათემატიკისადმი.
|
|
წრისმნიშვნელობა/ აქტუალობა
|
წრეობრივიმუშაობასაგრძნობლადშუწყობსხელს, მოსწავლეთადაინტერესებასადამოტივაციისგაზრდას, გაკვეთილზეშესასწავლიმასალისსაფუძვლიანათვისებაში,ასევე,მოსწავლეთაშემოქმედებითიუნარებისგამოვლენასადა გაძლიერებას, წაახალისებსდააამაღლებსმოტივაციისდონესიმმოსწავლეებში, რომლებსაცმეტ-ნაკლებადაქვთმათემატიკისნიჭი, მაგრამარაქვთსაკუთარიძალებისრწმენადა
არეძლევათთვითგამოხატვისსაშუალება. რაცუფროადრეულეტაპზეგანუვითარდებამოსწავლეს მათემატიკურიუნარები, მითუფრო შესაძლებელიიქნებამათიგამყარებასამომავლოდ.ამასთან,მიმაჩნია , რომ წრეობრივი მუშაობადამისიორგანიზაციაამაღლებსთვითმასწავლებლისპროფესიულდონეს, სრულყოფსმისპედაგოგიურდამეცნიერულხელოვნებას.
|
|
მოსალოდნელიშედეგები:
(შესაბამისობაესგგათვალისწინებულშედეგებთან)
|
მათ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ახალი რიცხვითი სახელების და პოზიციური სისტემისგამოყენება და ნატურალურირიცხვების
კლასიფიკაცია.
V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება.
მათ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია ნატურალურ რიცხვებზე და ტოლმნიშვნელიან წილადებზე მოქმედებების შესრულება.
მათ. V.4. მოსწავლეს შეუძლია ზომის სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთანდაკავშირება და გამოყენება.
მათ.V.5. მოსწავლეს შეუძლია სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამოსახვა და აღწერა.
მათ.V.7. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა, აღწერა და გამოსახვა.
მათ.V.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებს შორის და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა.
მათ.V.11. მოსწავლეს შეუძლია დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების მოპოვება.
მათ.V.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების დასმულიამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი
ფორმით წარმოდგენა.
მათ.V.13. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაციადა ელემენტარული ანალიზი.
|
|
სასწავლო მასალადა ტექნიკურირესურსები
|
მათემატიკისსახელმძღვანელოთი -“მათემატიკა” – V კლასი . ( გურამ
გოგიშვილი,თეიმურაზ ვეფხვაძე , იამებონია,ლამარა ქურჩიშვილი).
“მათემატიკა”
– V კლასი (ამოცანათა კრებული) . ( გურამ
გოგიშვილი,თეიმურაზ ვეფხვაძე , იამებონია,ლამარა ქურჩიშვილი).
“მათემატიკა” – V კლასი ( ე.ნურკი,
ა.ტელგმაა )
ოლიმპიადა „ ევერესტის“ ამოცანათაკრებული II – VII კლასელთათვის
- 2017წ.
კომპიუტერი,ინტერნეტი დასხვა .
|
|
აქტივობები
|
აქტიურილექცია
პრაქტიკულისამუშაოები
სწავლებისსახალისოფორმები
ვიქტორინა
|
|
შეფასება
|
ყოველგაკვეთილზეგამოვიყენებდიფერენცირებულმიდგომებსდაგანმავითარებელშეფასებას, ეფექტურუკუკავშირს.
|
მათემატიკის წრე V კლასელთათვის - „ მათემატიკა-სერიოზული და სახალისო “
( მასწავლებელი მარო მიქელაძე
)
წრის წევრთა სია:
1. ავალიანი ლუკა
2. ავალიშვილი გიორგი
3. ბიათაშვილი მაია
4. გიორგაძე ლუკა
5. გორგიშვილი მარიამი
6. გორგიძე ამირანი
7. დანელია ნატალი
8. ზაზაძე დავითი
9. თეთრაძე ანასტასია
10.კიკნაძე ლუკა
11.კობიძე გიორგი
12.კომახიძე ლუკა
13.კურატიშვილინიკოლოზი
14.მახარაშვილი ლიზი
15.მჭედლიძე საბა
16.ნახუცრიშვილი ნინო
17.სამხარაძე მარიამი
18.ღავთაძე ნატალი
19.ღლონტი ლიზი
20.ღონიკიშვილი ელენე
21.ღონიკიშვილი თამარი
22.ყურაშვილი გიორგი
23.ცარციძე ნატალი
24.ძაგანაშვილი ცოტნე
25.ხარაიშვილი დავითი
26.ჯინჯოლია ელენე
19.ღლონტი ლიზი
20.ღონიკიშვილი ელენე
21.ღონიკიშვილი თამარი
22.ყურაშვილი გიორგი
23.ცარციძე ნატალი
24.ძაგანაშვილი ცოტნე
25.ხარაიშვილი დავითი
26.ჯინჯოლია ელენე
პედაგოგი მარო მიქელაძე
Comments
Post a Comment