მათემატიკის წრე V კლასელთათვის

        
                                      2017-2018 სასწავლოწლის II სემესტრი

      
  სსიპ ქალაქ თბილისის143- საჯარო სკოლაში 2018 წლის 31 იანვრიდან მუშაობას იწყებს 
მათემატიკის უფასო წრე V კლასელთათვის - „ მათემატიკა-სერიოზული და სახალისო “. 
 მათემატიკის წრის მიზანიამოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება , შემოქმედებითი,მაღალისააზროვნო უნარების წარმოჩენა და განვითარება , მოსწავლეთა ინტერესის გაძლიერება მათემატიკისადმი
წრე განკუთვნილია ყველა დაინტერესებული V კლასელისათვის .
წრის ხანგრძლივობა : 2017 -2018 სასწავლო წლის მეორე სემესტრი
მათემატიკის წრის მეცადინეობების ჩატარების დრო:ყოველ ოთხშაბათს ,13 საათზემეცადინეობა გრძელდება 1 საათსმეცადინეობებიჩატარდება 1402-ეოთახში.   დეტალური  ინფორმაცია  წრის შესახებ  შეიძლება  იხილოთ სპეციალურად  მათემატიკის  წრისათვის  შექმნილ  ბლოგზეmarimiqeladze2018.blogspot.com,აღნიშნულ ბლოგზე ეტაპობრივად განთავსდება საწრეო მუშაობის ამსახველი მასალა,ასევე საწრეო მუშაობის ამსახველი მასალა  პერიოდულად  გამოქვეყნდება  სკოლის  ვებ გვერდზე  „ 143-ე  საჯარო  სკოლა“                                       
  პედაგოგი მარო მიქელაძე

      მე-5 კლასში არიან მოსწავლეებირომლებსაც მეტ-ნაკლებადაქვთ მათემატიკის ნიჭიმაგრამ არ აქვთ საკუთარი ძალების რწმენა და  არ ეძლევათ თვითგამოხატვის საშუალება,  რაც უფრო ადრეულ ეტაპზე განუვითარდება მოსწავლეს  მათემატიკური უნარები, მით უფრო  შესაძლებელი იქნება მათი გამყარება სამომავლოდამასთან,მიმაჩნია , რომ  წრეობრივი  მუშაობა და მისი ორგანიზაცია აამაღლებს თვით მასწავლებლის პროფესიულ დონეს, სრულყოფს მის პედაგოგიურ და მეცნიერულ ხელოვნებას.

   წრეობრივი მუშაობა საგრძნობლად შუწყობს ხელს, მოსწავლეთა დაინტერესებასა და მოტივაციის გაზრდას, გაკვეთილზე შესასწავლი მასალის საფუძვლიან ათვისებაში,ასევე,მოსწავლეთა შემოქმედებითი უნარების გამოვლენასა და  გაძლიერებას,   წაახალისებს და აამაღლებს მოტივაციის დონეს მოსწავლეებში.
   სემესტრის ბოლოს მოსწავლეები  შეძლებენ: სხვადასხვა სირთულის ამოცანების ამოხსნას  სხვადასხვა ხერხითმოიპოვებენ დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივ  და რაოდენობრივ მონაცემებს.
მოახდენენ თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაციას და ელემენტარულ ანალიზს.ზომის სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირებას  და გამოყენებასშეძენილი ცოდნის დემონსტრირებას, სტრატეგიული აზროვნების განვითარებას, მოსწავლეებს განუვითარდებათ შემოქმედებითი პოტენციალი.

  მიზნის  მისაღწევად გამოვიყენებთრესურსებსმათემატიკისსახელმძღვანელო -“მათემატიკა” – V კლასიგურამ  გოგიშვილი,თეიმურაზ  ვეფხვაძე , იამებონია,ლამარა  ქურჩიშვილი). 
მათემატიკა” – V კლასი (ამოცანათა  კრებული)
 ( გურამ  გოგიშვილი,თეიმურაზ  ვეფხვაძე , იამებონია,ლამარა  ქურჩიშვილი).
 “მათემატიკა” – V კლასი ( .ნურკი, .ტელგმაა )
ოლიმპიადაევერესტისამოცანათაკრებული II – VII კლასელთათვის - 2017.
კომპიუტერი,ინტერნეტიდასხვა.
   ამ რესურსების განსხვავებულობა , მრავალმხრივობა, მრავალფეროვნება  საინტერესო  ელფერს  შესძენს  და  განაპირობებს  დასახული მიზნების  მიღწევას.



                           
                              მათემატიკის  წრის სამუშაო პროგრამა
              
თარიღი
თემის   დასახელება
საათებისრაოდენობა
1
31.01- 07.02
მოქმედებებინატურალურრიცხვებზე, ამოცანებისამოხსნა  სხვადასხვახერხით.          (V.1, V.3, V.5)
2 სთ
2
14.02-21.02
ნატურალური რიცხვის  ჯერადები დაგამყოფები.გაყოფადობის  ნიშნები.მარტივიდაშედგენილირიცხვები (V.1)
2 სთ
3
28.02
წილადები.წილადებისშედარება, წილადების  ტოლობა,შერეულირიცხვები,არაწესიერიწილადები.(V.2).
1 სთ
4
07.03
ტოლმნიშვნელიანი  წილადებისშეკრებადაგამოკლება.წილადისნატურალურრიცხვზეგამრავლება.(V.1)
1 სთ
5
21.03
შერეულირიცხვებისშეკრებადაგამოკლება.(V.3)
1 სთ
6
28.03-04.04
სიდიდეები. ამოცანებისამოხსნა. (V.4)
2 სთ
7
18.04-25.04
მრავალკუთხედი.სამკუთხედი. წრეწირი. კუთხისგაზომვა.მართობულიწრფეები.(V.7)
2 სთ
8
02.05-16.05
ფართობები.(V.5)
2 სთ
9
23.05
სივრცული  ფიგურები.(V.7, V.8)
1 სთ
10
30.05-06.06
მონაცემთა  შეგროვებადადამუშავება . ცხრილებისადადიაგრამების  შედგენა.(V.11, V.12, V.13)
2 სთ
შეჯამება




    
სამუშაოგეგმა

საგანი
მათემატიკა
საფეხური
დაწყებითი
კლასი
 V 
წრისმუშაობისდაწყებისდრო/საათი
 2017-2018 სასწავლოწელი, 31  იანვარიოთხშაბათი, 13 სთ
ხანგრძლივობა
1 საათი (2017-2018 სასწავლოწელის  II სემესტრი)
წრისხელმძღვანელი
მარო  მიქელაძე
წრის  სასწავლო  მიზნები

       წრის  მიზანია  - მოსწავლეთა  ცოდნის   გაღრმავება, შემოქმედებითი,მაღალისააზროვნოუნარების     წარმოჩენა  დაგანვითარება, მოსწავლეთა  ინტერესის  გაძლიერებამათემატიკისადმი.             
წრისმნიშვნელობა/ აქტუალობა
   წრეობრივიმუშაობასაგრძნობლადშუწყობსხელს, მოსწავლეთადაინტერესებასადამოტივაციისგაზრდას, გაკვეთილზეშესასწავლიმასალისსაფუძვლიანათვისებაში,ასევე,მოსწავლეთაშემოქმედებითიუნარებისგამოვლენასადა  გაძლიერებას,   წაახალისებსდააამაღლებსმოტივაციისდონესიმმოსწავლეებში, რომლებსაცმეტ-ნაკლებადაქვთმათემატიკისნიჭიმაგრამარაქვთსაკუთარიძალებისრწმენადა  არეძლევათთვითგამოხატვისსაშუალება. რაცუფროადრეულეტაპზეგანუვითარდებამოსწავლეს  მათემატიკურიუნარები, მითუფრო  შესაძლებელიიქნებამათიგამყარებასამომავლოდ.ამასთან,მიმაჩნია , რომ  წრეობრივი  მუშაობადამისიორგანიზაციაამაღლებსთვითმასწავლებლისპროფესიულდონეს, სრულყოფსმისპედაგოგიურდამეცნიერულხელოვნებას.



მოსალოდნელიშედეგები:

(შესაბამისობაესგგათვალისწინებულშედეგებთან)
 მათ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ახალი რიცხვითი სახელების და პოზიციური სისტემისგამოყენება და ნატურალურირიცხვების
კლასიფიკაცია.
V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვაგამოსახვაშეფასებაშედარება დადალაგება.
მათ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია ნატურალურ რიცხვებზე და ტოლმნიშვნელიან წილადებზე  მოქმედებების შესრულება.
მათ. V.4. მოსწავლეს შეუძლია ზომის სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთანდაკავშირება  და გამოყენება.

მათ.V.5. მოსწავლეს შეუძლია სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამოსახვა და  აღწერა.
მათ.V.7. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობააღწერა და გამოსახვა.
მათ.V.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებს შორის და ფიგურის ელემენტებს შორის  მიმართებების დადგენა.
მათ.V.11. მოსწავლეს შეუძლია დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი  და რაოდენობრივი მონაცემების მოპოვება.
მათ.V.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების დასმულიამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი
ფორმით წარმოდგენა.
მათ.V.13. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტერპრეტაციადა ელემენტარული ანალიზი.
სასწავლო  მასალადა ტექნიკურირესურსები
მათემატიკისსახელმძღვანელოთი -“მათემატიკა” – V კლასი . ( გურამ  გოგიშვილი,თეიმურაზ  ვეფხვაძე , იამებონია,ლამარა  ქურჩიშვილი). 
მათემატიკა” – V კლასი (ამოცანათა  კრებული) . ( გურამ  გოგიშვილი,თეიმურაზ  ვეფხვაძე , იამებონია,ლამარა  ქურჩიშვილი).
 “მათემატიკა” – V კლასი ( .ნურკი, .ტელგმაა )
ოლიმპიადაევერესტისამოცანათაკრებული II – VII კლასელთათვის - 2017.
კომპიუტერი,ინტერნეტი დასხვა .
აქტივობები
აქტიურილექცია
პრაქტიკულისამუშაოები
სწავლებისსახალისოფორმები
ვიქტორინა
შეფასება
ყოველგაკვეთილზეგამოვიყენებდიფერენცირებულმიდგომებსდაგანმავითარებელშეფასებას, ეფექტურუკუკავშირს.



მათემატიკის  წრე  V კლასელთათვის - „ მათემატიკა-სერიოზული  და  სახალისო “ 
  ( მასწავლებელი  მარო  მიქელაძე )                       

წრის  წევრთა  სია:
1. ავალიანი  ლუკა
2. ავალიშვილი  გიორგი
3. ბიათაშვილი  მაია
4. გიორგაძე  ლუკა
5. გორგიშვილი  მარიამი
6. გორგიძე  ამირანი
7. დანელია  ნატალი
8. ზაზაძე  დავითი
9.  თეთრაძე  ანასტასია
10.კიკნაძე  ლუკა
11.კობიძე  გიორგი
12.კომახიძე  ლუკა
13.კურატიშვილინიკოლოზი
14.მახარაშვილი  ლიზი
15.მჭედლიძე  საბა
16.ნახუცრიშვილი  ნინო
17.სამხარაძე  მარიამი
18.ღავთაძე  ნატალი
19.ღლონტი  ლიზი
20.ღონიკიშვილი  ელენე
21.ღონიკიშვილი  თამარი
22.ყურაშვილი  გიორგი
23.ცარციძე  ნატალი
24.ძაგანაშვილი  ცოტნე
25.ხარაიშვილი  დავითი
26.ჯინჯოლია  ელენე


                                                                                  პედაგოგი  მარო  მიქელაძ

Comments

Popular posts from this blog

" ვიქტორინა20018 "

რეფლექსია